Opracowanie procedur ramowych

  1. Zespół ds. Systemu Zarządzania Jakością przedstawia Prorektorowi ds. Ogólnych propozycję zakresu regulacji objętych procedurą oraz propozycję osób uczestniczących w opracowaniu projektu procedury.
  2. Prorektor ds. Ogólnych ocenia potrzebę opracowania dokumentu.
  3. W przypadku podjęcia przez niego decyzji o opracowaniu dokumentu, Prorektor ds. Ogólnych powołuje Zespół Roboczy odpowiedzialny za przygotowanie projektu procedury ramowej.
  4. Zespół Roboczy opracowuje wstępny projekt procedury ramowej na podstawie obowiązujących uregulowań prawnych.
  5. Opracowany projekt dokumentu jest przekazywany do wstępnej oceny kierownikowi Zespołu ds. Systemu Zarządzania Jakością w Administracji.
  6. W przypadku braku uwag, Kierownik Zespołu przekazuje dokument Prorektorowi ds. Ogólnych do akceptacji.
  7. Po jej uzyskaniu, uruchamiana jest procedura opiniowania dokumentu, zgodnie z zasadami wydawania i przechowywania dokumentów USZJA (stanowiącymi załącznik do Zarządzenia 34/2009 Rektora Politechniki Warszawskiej z dnia 30 października 2009 r.)
  8. Zatwierdzona do stosowania procedura ramowa jest udostępniana (w wersji elektronicznej) do użytku wewnętrznego pracownikom Uczelni na stronie internetowej Zespołu ds. Systemu Zarządzania Jakości - w sekcji: dokumenty do pobrania.
  9. Aktualne egzemplarze procedury ramowej (w wersji papierowej) znajdują się: w Zespole ds. Systemu Zarządzania Jakością w Administracji, u Prorektora ds. Ogólnych i u Kanclerza.

Procedura ramowa podlega przeglądowi przez Zespół ds. Systemu Zarządzania Jakością w Administracji pod kątem aktualności.