Aktualnie pracujemy nad

...

Prace nad wdrożeniem w jednostkach ramowych opisów merytorycznych stanowisk pracowników Dziekanatu:

 

  • trwają końcowe prace przy udziale Zespołu ds. SZJA nad wdrożeniem ramowych dokumentów w następujących jednostkach: Wydział Inżynierii Środowiska, Wydział Mechaniczny Energetyki i Lotnictwa;
  • rozpoczynają się prace przy udziale Zespołu ds. SZJA nad wdrożeniem ramowych dokumentów na Wydziale Geodezji i Kartografii;
  • zostały zakończone prace przy udziale Zespołu ds. SZJA nad wdrożeniem ramowych dokumentów w następujących jednostkach: Wydział Administracji i Nauk Społecznych, Wydział Architektury, Wydział Chemiczny, Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych, Wydział Elektryczny, Wydział Inżynierii Lądowej, Wydział Mechatroniki, Wydział Transportu.

 

Prace nad wdrożeniem w jednostkach ramowych opisów merytorycznych stanowisk pracowników Działu Ekonomiczno- Finansowego:

 

  • trwają końcowe prace przy udziale Zespołu ds. SZJA nad wdrożeniem ramowych dokumentów w następujących jednostkach: Wydział Mechatroniki, Wydział Transportu, Wydział Administracji i Nauk Społecznych;
  • zostały zakończone prace przy udziale Zespołu ds. SZJA nad wdrożeniem ramowych dokumentów w następujących jednostkach: Wydział Architektury, Wydział Chemiczny, Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych wraz z instytutami, Wydział Geodezji i Kartografii, Wydział Inżynierii Chemicznej i Procesowej, Wydział Inżynierii Materiałowej, Wydział Inżynierii Środowiska, Wydział Mechaniczny Energetyki i Lotnictwa (wraz z instytutami), Instytut Sterowania i Elektroniki Przemysłowej.

 

Prace nad wdrożeniem w filiach BG ramowych opisów merytorycznych stanowisk pracowników Filii BG

 

Zostały zakończone prace przy udziale Zespołu ds. SZJA nad wdrożeniem ramowych dokumentów w Filii Akademik BG.

Trwają końcowe prace przy udziale Zespołu ds. SZJA nad wdrożeniem ramowych dokumentów w Filli BG PW Bilioteka Wydziału Chemicznego, Filii BG PW Biblioteka Terenu Południowego.

 

Prace nad wdrożeniem w jednostkach ramowej procedury nr 1/USZJA/BG/2010 ”Procedura ramowa w sprawie zasad i trybu przeprowadzania segregacji i selekcji zbiorów bibliotecznych w Politechnice Warszawskiej”

 

Zostały zakończone prace przy udziale Zespołu ds. SZJA nad wdrożeniem ramowej procedury w następujących jednostkach: Wydział Administracji i Nauk Społecznych, Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych, Wydział Fizyki,  Wydział Mechatroniki, Wydział Mechaniczny Energetyki i Lotnictwa.

 

Trwają prace nad opracowaniem ramowych zakresów zadań, odpowiedzialności i uprawnień merytorycznych stanowisk w następujących jednostkach:

 

  • jednostki administracji centralnej: Dział Płac, Dział Ewidencji Majątku, Dział Kosztów i Dekretu, Dział Finansowy, Dział Nadzoru Inwestorskiego, Biuro Spraw Studenckich, Biuro ds. Nauki, Biuro ds. Przyjęć Kandydatów na Studia, Dział ds. Studiów, Domy Studenckie, Dział Administracyjno-Gospodarczy PW, Kwestura SzNTiS;
  • Biuro Dziekana: zostały rozpoczete prace przy udziale przedstawicieli jednostek podstawowych: Wydział Chemiczny, Wydział Inżynierii Materiałowej, Wydział Inżynierii Środowiska.

 

Trwają prace nad opracowaniem ramowych procedur systemu biblioteczno-informacyjnego dot. zasad ewidencjonowania druków zwartych w Centralnym Katalogu Bibliotek,  zasad ewidencjonowania materiałów konferencyjnych w Centralnym Katalogu Bibliotek.

 

Na prośbę dwóch jednostek trwają prace nad opracowaniem dwóch instrukcji.

 

Uprzejmie dziękujemy wszystkim osobom za wkład w wykonywane prace.  Zapraszamy do współpracy z Zespołem ds. Systemu Zarządzania Jakością w Administracji.